Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím,
tak jsem se po letech rozhodl pro svuj vlastní indoor .. jsem uplnej amatér inspiroval mě kamarád... po pár amaterských chybách jsem došel k Sestavě
HomeLab 120*120*200
LED MARS HYDRO II 480W (96*5Watt čipy epistar) Grow-Bloom
Spider Vero 29 2xčip růst,2xčip květ,10x Osram Oslon
Odtah Vents TT100
Přítah Passivní
PrimaKlima CocoFilter
Připínací ventilátor
Stojící ventilátor
zvlhčovačka sencor
Podmiska + hranate 11L květinače
Sada hnojiv BIOCANNA (vega,flores,biorhizotonic,bioboost)
zemina Biobizz light mix
Teplota je mezi 24-29den/19-23 noc
a vlhkost ve stanu je okolo 40% bez uprav
Posádka pro první Start : 3x Speed Chille
2x BCN Diesel
1x amnesi-K
Tak jsem zvědavej jak to pujde.. doufám že mi tady dáte nějaký rady a že mi pomužete vyřešit nějaký problemy a otázky
Celý stan udržuju jakby v podtlaku tzn.. přítah je menší než odtah
I úplný amatér dokáže se správným světlem udělat dobrý výsledek.
Bohužel ,s tím Mars Hydro si šahl vedle.To jsi měl raději jít do HPS 250watt,udělal bys větší divadlo ze stejnou wattaží.
Přeji ti pod těma "disko světly" alespoň 0,4g/watt.
Kup si wattmetr a kukni kolik máš realný přikon.
jak sem napsal že jsem udělal pár chyb tak asi nejvetší byla s tím světlem... hele..Wattmeter pořídím taky mě to zajíma... real je prej 207W tak uvidíme...
jde o to že ty světýlka byly docela drahý a tak jsem si řekl že by to mohlo stát zato ..
Jak ale tady studuju a studuju .. tak čím dal víc lituju . ale nadruhou stranu už to mám doma tak aspon udělám vysledek at mám s čím porovnávat při dalších upgradech