Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Jsem nováček v indoor pěstování a ve stavbě skříněk a dostal jsem chuť si postavit svou. Mám rád High a rozhodl jsem se, že se stanu nezávislým, při mé potřebě zpestření si životních chvilek.
Skříň je na kolečkách, byla přestavena tak, aby se do ní dobře dostávalo pro manipulaci se světlem a osazenstvem. Díky mobilní verzi, je možné s ní hýbat i při pěstování.
Příprava:
Skříň jsem po složení vypucoval. Použil jsem Savo.
Na stěnách skříně je do dvou třetin diamantová fólie, nalepena oboustrannou lepící páskou. Kraje fólie jsou přichyceny hliníkovou lepící páskou. Dvě díry na aktivní přítah, jedna velká díra na 125mm odtah.
Dále jsem si namontoval ocelové háky na uchycení jak ventilátoru, osvětlení, ofuku a ostatních komponent.
Elektrické komponenty k instalaci
prodlužovák
analogový časovač - ofuk
digitální časovač - světlo
250 philips SON TIA
cooltube (je úžasná!)
aluflex 3m
pachový filtr
odtah RUCK s kondenzátorem + regulace (invertor)
předřadník, kondík a startér jsem koupil v sadě
měřic teploty a vlhkosti
šroubovací kovové objímky
2x přitahový 60mm tichý větráček
2x ofukový 120mm tichý větrák
Skříň je plně funkční. Musel jsem ji ovšem zvýšit o cca 40 cm. Byla moc nízká na 250 sodík. Nové rozměry skříně po úpravě jsou: 63 x 56 x 153,5
Hnojky:
Plagron Grow a Bloom.
PH měřím kapáním kapek a výslednou barvou.
V dalších příspěvcích se můžete podívat na postup stavby a následně také na zplození, růst, plození osazenstva a část sklizně pro představu.