Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Indoor Pěstování » Stavte se mnou můj black box!
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
1 2 3 »
Autor
Téma 
rodnaxor
Stálý Člen

Karma uživatele rodnaxor - 76% Pěstitelská

Registrován: Jul 2008
Příspěvků: 76 

Obecné BlackBox - Realizace, Progres, Finalizace Příspěvek č. 1


Ahoj groweři.

> Update: 29.3.

Jsem nováček v indoor pěstování a ve stavbě skříněk a dostal jsem chuť si postavit svou. Mám rád High a rozhodl jsem se, že se stanu nezávislým, při mé potřebě zpestření si životních chvilek.

Skříň je na kolečkách, byla přestavena tak, aby se do ní dobře dostávalo pro manipulaci se světlem a osazenstvem. Díky mobilní verzi, je možné s ní hýbat i při pěstování.

Příprava:

Skříň jsem po složení vypucoval. Použil jsem Savo.

Na stěnách skříně je do dvou třetin diamantová fólie, nalepena oboustrannou lepící páskou. Kraje fólie jsou přichyceny hliníkovou lepící páskou. Dvě díry na aktivní přítah, jedna velká díra na 125mm odtah.

Dále jsem si namontoval ocelové háky na uchycení jak ventilátoru, osvětlení, ofuku a ostatních komponent.

Elektrické komponenty k instalaci

prodlužovák
analogový časovač - ofuk
digitální časovač - světlo

250 philips SON TIA
cooltube (je úžasná!)
aluflex 3m
pachový filtr
odtah RUCK s kondenzátorem + regulace (invertor)
předřadník, kondík a startér jsem koupil v sadě
měřic teploty a vlhkosti