Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Čau , v médiu - kokos jsem začátečníkem a kořeny mi lezou z odtékacích dírek dole u květináče , konce začínají hnědnout , používám AH (3Složky). Květináč je 3,5l , použil jsem 100% kokos briketu co se nafoukne , zatím rostou moc hezky a zdá se že je to nesere ,ale sere to mě ... protože až je to nasere začnou vyvádět kraviny a naseru se .... doufám že se na mě nenaserete že se tu ptám na tak banální věci ,ale hledal jsem to v různých vláknech ale konkrétně o tomto problému jen z roku 2001 a ještě bez odpovědi .... diky
...sry za špatné vysvětlovací schopnosti ....
Jen tak jsi hoden volnosti a bytí, když rveš se o ně den co den.
Původní příspěvek od SubFocus Čau , v médiu - kokos jsem začátečníkem a kořeny mi lezou z odtékacích dírek dole u květináče , konce začínají hnědnout , používám AH (3Složky). Květináč je 3,5l , použil jsem 100% kokos briketu co se nafoukne , zatím rostou moc hezky a zdá se že je to nesere ,ale sere to mě ... protože až je to nasere začnou vyvádět kraviny a naseru se .... doufám že se na mě nenaserete že se tu ptám na tak banální věci ,ale hledal jsem to v různých vláknech ale konkrétně o tomto problému jen z roku 2001 a ještě bez odpovědi .... diky
...sry za špatné vysvětlovací schopnosti ....
Píšeš o "problému",kterej žádným problémem není..
To si nikdy nepěstoval v hlíně..? Kořeny prorostou dolu skrz médium a prostě čouhají ven..Hlína nebo kokos to je jedno.Normální věc.Komu dole nevykukují,tak je to jen známka toho,že blbě,nedostatečně zalívá a na spodu květníku má sucho..