Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Na koleji jsem měl docela prázdnou skříň, tak mě napadlo, proč nezkusit for fun nějakej ten indoor
Jsem chudej student a chci si vyzkoušet jaký bude pěstování pod umělým světlem Takže jsem vyrazil do Tesca, Obi a nakoupil úsporky, objímky, spínač, kabel atd... celkem útrata za cca 350 kč.
Osvětlení: na růst i květ 5x Tesco úsporka 23W, celkem tedy 115W vertikálně. (6950 lumenů)
Asi 3 litrovej květináč se substrátem pro pokojové rostliny z Obi... Ph 5-6.5.
Genetika: Critical+ vyfasováno na Cannafestu
Hnojiva: Box od Atami (rootfast, terra leaves, terra max, atazyme a bloombastic), taky z festu...
Větrání pasivní, skříň je pootevřená...možná přidám větráček, uvidim podle teploty a až to povyroste.
Semínko jsem dal rovnou do substrátu a po 2 dnech vyklíčilo.
re : caseage
Neříkej že to nepozná 150w HPS bude žrát určo skoro o pulku víc
1 tesco usporka 23 w žere +- 19-20w x 5 = 95-100w
1 komplet 150w HPS žere +- 180w
tzn o 80w víc když se to spočítá
80(waty ,počítam 80 protože to je narust oproti součastnosti):1000(konstanta)= 0,08*12(perioda)= 0,96*4,8(orientačníé cena elektryky) = 4,608*30(30 dnu v měsíci+-)=138kč HPS 150w vyjde o 138 kč měxíčně dráž
Ale určo by ti po tom vyjeli lepší pálky
tady je popsana realna spotřeba svítidel (aby někomu nepřišlo divný že pišu u 23w usporky 20w a u 150w hps 180w :-)
Je mi jasný, že pod sodíkem by vyrostly větší pálky a od Tesco úsporek nemůžu čekat nějakej větší výnos...Už jsem o tom přemýšlel, druhý kolo určitě pojedu sodík min. 250 W.