Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Chci se zeptat kdy začít klíčit semena na outdoor? Když bych chtěl rostlinky vysadit ven začátkem května.. Jsem začátečník a potřebuji poradit :-) Díky všem za rady.. at se daří..
klíčit uprostřed dubna , dávat ven ke konci května kvůli počasí at ji zasadíš do bavlnky a nemusí se potýkat s mrazíkama. mezitim může bejt za oknem , na balkoně apod.
je to relativne. ja som napr. dal klicit az v kvetnu, kytky vysadil nekdy v cervnu a v zari som mal 3 metrove hovada. je to samozrejme dane aj genetikou, ale vacsinou sa kytka prisposobi. moja skusenost.
Když jsem byl ještě mlád a pln odhodlání, dal jsem vyklíčit nounejmy už 3.3. Kytky to byly věru pěkný a co bylo vůbec nejpříjemnější: u těchto prvorozenců byl jednoznačnej velmi brzkej nástup kvetení - první kytka byla hotová už v půlce srpna (bohužel zčórovaná), další byly na přelomu srpna a září. Takže já jsem taky pro velmi časný výsev...
Díky všem za odpovědi ;-) Hned jsem chytřejší..
Ještě bych se chtěl zeptat až mi kyti vyklíčí tak za jak dlouho můžu přihnojovat na růst? Raději se ptám at kytku nespálím hnojivem.. Díky všem..
dan - ty asi nechápeš že brzký vysazení není důvod proč ti to dozrálo tak brzo. ta kytka byla tak nastavená z genů - nounejm byl asi místní záležitost , kterej si to dával takhle. a dokvetl by ti stejně i kdyby si vysadil v dubnu
z mých zkušeností záleží na genech ale shrnul bych to tak že stabilní early věci teda někdy odprostřed ke konci března a normální semínka skrz duben. ony ty kytky nesmí nakvést a to se stává pokud vysadíte příliš brzo