Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Soutěže » soutěž o outdoor seeds pro začínající grower´s
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 3 4 5 6 7 »
Autor
Téma 
diMMun
Nový Člen

Karma uživatele diMMun - 0% Pěstitelská

Registrován: Feb 2010
Příspěvků: 6  

Příspěvek č. 65

Nevim jestli bych je měl dostat zrovna já,jsem v tomhle oboro začátečník,ale kdyby si se rozhodnul je poslat obyčejnému studentovy,tak věř že mi s tím uděláš opravdovou radost a já bych měl konečně šanci vypěstovat nějaké pořádné kytky.
Tímto chci zároveň poblahobřát výherci.

Old Post 18-02-2010 v 20:26 PM
diMMun je offline   Profil uživatele diMMun   Find more posts by diMMun   Foto galerie člena diMMun   Click here to Send diMMun a Private Message   Add diMMun to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
SkeroDrom
Stálý Člen

Karma uživatele SkeroDrom - 76% Pěstitelská

Registrován: Dec 2009
Příspěvků: 65534 

Příspěvek č. 66


HELE MĚ BY SE ZROVNA TYDLE ŠIKLY..
hmm pekne modely,byse vyjímali vmém skleníku..
a to kuřivo na podzim..fajne... Takže bych si tyto semínka přál.Nevim třeba budu mít štěstí a pošleš mi je.....

a já budu mít co jed tedle rok..cožby bylo bezva

+ jedna zmích kytiček 09...

Tak zatim...SkeroDrom..

Old Post 19-02-2010 v 14:47 PM