Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Úvod do Groweru » Zdravím komunitu pěstitelů..
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
CannabisForMan
Stálý Člen

Karma uživatele CannabisForMan - 48% Pěstitelská

Zdravím komunitu pěstitelů.. Příspěvek č. 1

Ahoj..Jsem tu nový..Tak vás tu všechny vítám a snad mi někdy s něčim duležitym pomužete protože jsem nováček..S OutDoor pěstováním mám skušenosti asi tak 2 roky jsem pěstoval venku..No a tedka chci začít Indoor..Ale nevím co si mám koupit za výbojku..nemám moc peněz na investici..Přemýšlel jsem o 150w to je eště přijatelný ..No jinak hulim 4 roky..Jsem vděčný že jsem potkal travu..Je to takovej muj relax..Jinou drogu než travu a hash sem neměl a ani nemám zapotřebí brát tvrdší drogy..Tak Groweru ZDAR a at se vám daří ..Váš CannabisForMan

Old Post 27-12-2008 v 16:35 PM
CannabisForMan je offline   Profil uživatele CannabisForMan   Find more posts by CannabisForMan   Foto galerie člena CannabisForMan   Click here to Send CannabisForMan a Private Message   Add CannabisForMan to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
shimano
Stálý Člen

Karma uživatele shimano - 79% Pěstitelská

Příspěvek č. 2

nazdáááár,ať se daří..

Komu se nelení tomu se zelení

Old Post 28-12-2008 v 10:25 AM