Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Nechal jsem vyklíčit seeds technikou vložením seeds do vody a doporučuji!všechny bez problémů vyklíčily za 50h.
Akorád jsem to zapoměl vyfotit.
Dnes jsem pokoupil květináče,substrát,zasadil seeds a strčil je pod lampu.
Teď už jen udržuji vlhkost substrátu a boxu.
Chci se zeptat:mohu pro ně eště něco udělat?
světlo:Envirolite 125W
vzduch:pc větrák-prozatim stačí,bude klips
substrát:na muškáty
hnojky:bloom,grow,phit,guano-biobizz
rozměry:120x46x48
osazenstvo:4xNL,1xAK47 a dvě jsem pomíchal tak uvidíme
Píšeš "vzduch:pc větrák-prozatim stačí,bude klips" - to znamená že máš pc větrák na ofuk a žádný odtah ani přítah?
Jestli ano, tak každopádně do boxu udělej díru a ten pc větrák dej na odtah a na protější straně udělej díry na pasivní přítah.
Jinak ten substrát by mohl bejt trochu těžkej, když se nacucá, takže budeš muset hlídat, abys to nepřelil (vim o čem mluvim... díky těžký hlíně můj balkon nestál za moc), ale na to už je pozdě to měnit.
Jinak to vypadá, že to máš docela promyšlený a neplácáš tu sračky jako ty úplný nováčci (jsem tu sice registrovanej kratší dobu než ty, ale nějakou tu dobu jsem grower četl, než jsem se registroval). Jinak fandim ať se ti to povede, jestli je to 1. grow, tak ať vychytáš všechny mouchy.
EDIT: vidim, že jsi tu už jedno téma měl. Sorry, že tu melu sra*ky.
mám takovej problém,díky svátkům maj všude zavřeno a já akutně potřebuji dostat zvlhčovačku do prostoru nebo alespon to tam přivést pomocí hadice,což by bylo nejlepší kvůli nedostatku místa,ale hadici nemám tak koumám čím by se to dalo nahradit nebo jak to vymyslet