Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Indoor Pěstování » Pomoc jsem antibotanik :)
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
1 2
Autor
Téma 
Lynx
Nový Člen

Karma uživatele Lynx - 0% Pěstitelská

Registrován: Aug 2008
Příspěvků: 14  

Pomoc jsem antibotanik :) Příspěvek č. 1

Zdarec všici jsem tu novej a jsem total začátečník letos pěstuju poprvý, mám 2 kytičky za oknem. Potřeboval bych poradit, jak poznám, že rostlinka začala kvést. Možná se vám to zdá jako dementní dotaz, ale jak řikám jsem začátečník. Pročetl jsem si celý FAQ ale nic jsem nezjistil.

Old Post 04-08-2008 v 13:51 PM
Lynx je offline   Profil uživatele Lynx   Find more posts by Lynx   Foto galerie člena Lynx   Click here to Send Lynx a Private Message   Add Lynx to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Lynx
Nový Člen

Karma uživatele Lynx - 0% Pěstitelská

Registrován: Aug 2008
Příspěvků: 14  

Příspěvek č. 2

jo a ještě pls jak mám dát do galerie fota abych vám svoji situaci přiblížil?

Old Post 04-08-2008 v 14:02 PM
Lynx je offline   Profil uživatele Lynx   Find more posts by Lynx   Foto galerie člena Lynx   Click here to Send Lynx a Private Message   Add Lynx to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
TSO
Stálý Člen

Karma uživatele TSO - 10% Pěstitelská

Registrován: Jun 2008
Příspěvků: 23  

Příspěvek č. 3