Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Původní příspěvek od bocian Tato už možná zralá bude, jiné kytky mají ještě víc bílích vláken. Na zvětšení trichomů bohužel žádný mikroskop nemám, ale zaráží mně, že dozrává po tak dlouhé době když by to podle banky mělo byt 8 týdnů..
Čaute, chcel by som si dať poradiť od skúsenejších ohľadom zostávajúcej doby kvetu.
Moja otázka znie: Môžem ešte týždeň hnojiť(viac ako 2 týždne), alebo už nie(1-2 týždne do konca)?
Všimol som si, že blizny začali hnednúť, obrázok je aktuálny a ešte pred 7 dňami boli úplne biele.
Som začiatočník a je to len 'balkónovka', pestovaná v domácich podmienkach, ale aj tak by som nerád niečo zanedbal.
Původní příspěvek od Bertak Čaute, chcel by som si dať poradiť od skúsenejších ohľadom zostávajúcej doby kvetu.
Moja otázka znie: Môžem ešte týždeň hnojiť(viac ako 2 týždne), alebo už nie(1-2 týždne do konca)?
Všimol som si, že blizny začali hnednúť, obrázok je aktuálny a ešte pred 7 dňami boli úplne biele.
Som začiatočník a je to len 'balkónovka', pestovaná v domácich podmienkach, ale aj tak by som nerád niečo zanedbal.
Původní příspěvek od Spronty Dobře, zničil jsem ho já, omylem Flušuju už týden.
Čorky mi kradou větve, tak se bojim.
...
Dutch Passion uvádí tohle:
doba květu: 7 - 8 týdnů
čas sklizně venku: 1. týden v říjnu
Tak si to přeber a pokud mizí větve, tak skliď a nastraž pasti
Ať to chutí!
Původní příspěvek od Nicker
...
Dutch Passion uvádí tohle:
doba květu: 7 - 8 týdnů
čas sklizně venku: 1. týden v říjnu
Tak si to přeber a pokud mizí větve, tak skliď a nastraž pasti
Ať to chutí!