Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
jeste studuju takze huleni v praci jeste neresim ale pamatuju se kdyz sem byl kdysi na brigade a sel sem tam vypalenej jak sova makal sem tam u linky na výrobu kávy a to sem vubec nedaval ta linka byla na me pekelne rychla a ja to vubec nedaval vsude mi to padaly sacky s kafem duchodkyne ktere tam pracovaly se na me oprvrzive divaly proste ojeb...
no ja sem byl v patek na takovym jakoby pohovoru kvuli praci. spis to byl ale skusebni den pro obe strany. byl sem celkem solidne vypalenej a dal sem to uplne v pohode a oni o me stoji takze work + drugs = (-:
Nobody move, nobody get hurt, they said
Make one wrong move, man, you wake up dead
Mam storku wo huleni w praci/nepraci, je to tak měsíc, dali jsme s kámošem dovču w pátek a hulili a míchali nejakou music, jenomže mi do toho wolali zákazníci na mob. A jak jsem byl dost high a preferowal jsem spíš tu music, bral jsem to s nadhledem a udělal jsem hafo dealů. Prostě paráda, ještě 14 dní jsem dáwal do kupy to, že jsem poslal asi 10 vlaků všude po evropě a pochopitelně okamžitě vypustil komu a kam... nakonec w poho ale příšte si dám big bachacha...
Hulit v praci se da, po mesici jsem uz nabyl jistotu, ze to nikdo nepozna, takze ani nejsem vystihlej. Mam klidek job u kompu, takze sedim a cumim do monitoru. Ale pokud mi sef dava praci, musim si to napsat, i kdyz je to malickost abych nezapomel, co vlastne chtel )
ja jsem jednou makal na brigade v trideni plastu ..fakt humus nedoporucuju , to byste cumeli co lidi hazej do tech popelnic s napisem plasty
treba kosti ze zabijacky sem tam jednou nasel