Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Kuřárna » Povolání kuřáků marihuany
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
« 48 49 50 51 52 »
Autor
Téma 
shimano
Stálý Člen

Karma uživatele shimano - 79% Pěstitelská

Registrován: Sep 2008
Příspěvků: 43  

Příspěvek č. 785

hehe,ja jsem student,ale napůl to kombinuju s prací-zedník,vydělám si na pivko,ciga,hadry a to mi stačí! v práci hulím,pak se mi líp montujou plastové okna,peace....


Komu se nelení tomu se zelení

Old Post 12-12-2008 v 12:20 PM
shimano je offline   Profil uživatele shimano   Find more posts by shimano   Foto galerie člena shimano   Click here to Send shimano a Private Message   Add shimano to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Pitrisek
Nový Člen

Karma uživatele Pitrisek - 0% Pěstitelská

Registrován: Jan 2009
Příspěvků: 9  

Příspěvek č. 786

No ja pracuji jako product manager....

Old Post 19-01-2009 v 10:48 AM
Pitrisek je offline   Profil uživatele Pitrisek   Find more posts by Pitrisek   Foto galerie člena Pitrisek   Click here to Send Pitrisek a Private Message   Add Pitrisek to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
RedBull
Stálý Člen

Karma uživatele RedBull - 90% PěstitelskáKarma uživatele RedBull - 90% Pěstitelská

Registrován: Mar 2008
Příspěvků: 59  

Příspěvek č. 787