Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
hehe,ja jsem student,ale napůl to kombinuju s prací-zedník,vydělám si na pivko,ciga,hadry a to mi stačí! v práci hulím,pak se mi líp montujou plastové okna,peace....
ja su taky jeste furt student - Informatika + ekonomika, ale jinak fusuju skoro do vseho a zastavam nazor, ze s travou de delat skoro vsechno
co si zapamatujes kdyz si zhuleny, tak to uz nikdy nezapomenes
clandestino: "Selský skepticismus říká, že na Zemi je takové množství kultur, že nějaká se svými mýty do reality trefit musela."
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
A:"Ty pořád něco chceš! Víš co dělají v Tibetu když něco chtějí? Vzdají se nščeho jiného."
B:"Opravdu? Proto jsou asi tak silná světová velmoc."
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Líza:"Jak oslovíte arcibiskupa?"
školník Willy:"Já ti zakroutím kejhákem ty černoprdelníku!"
Kriminalna policia of course
KaB - mal som podobnu skusenost...som trochu mladsi ale myslim ze to mozem porovnavat...pre svoje dobro by som to skoncil ak ta "lubi" aj ona tak mi mozes verit ze ona ta lubi inak ako ty ju...ty uz mas v hlave jasno , ona (na zaklade veku) myslim ze nie...mozno vam to zatial klape ale fakt s takymito babami to moze skoncit zo dna na den...ja by som sa do podobnej skusenosti uz nepustal...nehnevaj sa na mna ale ja ti radim brat ju s rezervou a nie oddavat saa plnym srdcom ako ja a potom som skoncil ako kokot...ona ma podviedla, zacala fetovat atd atd... teraz sa nemozem na nu ani kuknut a som uprimne rad ze som to skoncil hoci pri nej som sa citil ako kral, casom zabudnes...nic v zlom