Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím, chtěl bych se optat z jakého důvodu byl u mě výsledný produkt jakoby suchý( jak hash delanej mokrou metodou). Použival jsem lékařský benzín, přidal par ml propylenglykolu a par kapek des. vody. Při odpaření zustal produkt ktery prostě nebyl mazlavý, vyzkoušel ještě znovu přecedit přes silonku dolit benzín a vařit, ale nic se nezměnilo. Nakonec jsem to vyřešil tak, že přidal propylenglykol aby byl produkt mazavý, naředil aby to zase nebyla tinktura..Ale dle mě to není uplně ono pořád jsou tak videt a cejtit ty znka pliskyřice.. Co pro příště udelat jinák? Material jsem dekarboxyloval, naložil do benzínu na cca 5min,přecedil a nasledně to vařil. Díky za odpovědi. :wave:
Zdravím, no jelikož jsem FS vyráběl poprvé nechtěl jsem se hnedka pouštět do "čistého výtažku" ale PG jse měl v záloze, takže to dopadlo tak, že jsem vysledný produkt ředil PG aby to bylo poživatelny . Ale nejde mě do hlavy proč to dopadlo takto no... Příště už asi pujdu do čistého výtažku ala pegasovy kapky..
Pokud je výtažek moc tuhý, tak přidejte pár kapek olivového nebo konopného oleje. Ale opravdu jen pár kapek, ať ho zbytečně moc nenaředíte. Větší množství např 60% výtažku nefunguje tak dobře jako menší množství 95% výtažku.
www.konopijakolek.cz - Web slouží nemocným lidem, kterým konopí může pomoci nebo zachránit život. Zároveň se snaží informovat o vývoji léčby konopím u nás i ve světě. Pomocné hlavy a ruce jsou vítany!
První metoda za použití alkoholu a filtru mně přijde "čistčí".
Snad to tak bude dobře a fungovat.