Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Nedávno jsem změnil fleck, dělám vývojáka jednoho komponentu pro BMW a Forda. Výhoda oproti předešlému zaměstání je, že nemám tolik starostí a jsem i lépe odměněn. A jak jsem tu asi už zmínil, tak do práce jsem nikdy nehulil a ani hulit nehodlám.
pracuju jako recepcni v jednom hotelu a bez huleni bych to tu asi nezvladala...nekteri lidi sou tak doterni a otravni ,ze se to jinak neda nez si zhulit sklicko nebo spicka a pak totalni pohoda bez vytacek jen relax,nasadim rohlik na kazdeho a s radosti si s kazdym poklabosim o cem koliv.....:-)
Toz barskeho v anglii.. Sak zaskocte na jednicku.. pane neb na cosmo pani..and where am i from? i am from Ware. Abyste vedeli kam
Vas Druid
kritika kritiky kritizuje kritičnost kritického kriteria a člověk ví jen co chce vědět ,a tak to nové bude jájista stále jen kritizovat, jinak to nebude jinak to nevidím a že si zahulím?, za to se nestydím Lipeeno
Tak já jsem student VŠ, ale jeste do toho se staram o databaze jedne sw firmy. Ve skole se hulit neda, ale na koleji je to každovečerní povinnost. Jinak v praci je to krása, spálím jedno špáso a je mi krásně. Pak se v klidu prohrabuju kodem. No, a hned zase vecer ...