Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Hmm, tak to Já makám na Václaváku v jedný firmě co se pohybuje na trhu mezinárodních plateb. Je to celkem o hovně job ale platí dobře. V práci sem byl zatim jen jednou napepřenej a to když jsem šel s kamarádem o obědovce za dalším kamarádem (však to znáte).
Mno a celkem pohodička :], dělal bych to každej den kdybych neměl prace jak na kostele a šefovou za zadkem :p, takže to spíš nechávám po praci.
depozita na vodu po celem spanelsku spanelaci jsou hovada od rana brko v hube a tak to de celej dlouhej den to potom nehulte este kdyz prace jde pekne od ruky
ja studuju SOŠp - středni odborna škola prumyslova (obor strojirenstvi¨) jsem ve 2 ročniku .....když moc hulim de to vidět i ve znamkach takže na začatcich a koncich pololeti se snažim moc nehulit a sem tam davat ve škole pozor abych ji udělal btw škola mě chvilkama začina bavit :P akorat jediny co mi tam chyby sou žensky těch je tam zatraceně mááááálo
Já jsem další z řady studentíku, konkrétně chodim na všeobecný gympl, to je pro ty co vůbec nevěděj co chtěj dělat, ale začínám mít pocit, že bych to tak nějak měl začít plánovat. Jinak ve škole je samozřejmě je to nejlepší být zmaštěný, jinak je to totální nuda a ztráta času.
Původní příspěvek od Gh0$t.G ja studuju SOŠp - středni odborna škola prumyslova (obor strojirenstvi¨) jsem ve 2 ročniku .....když moc hulim de to vidět i ve znamkach takže na začatcich a koncich pololeti se snažim moc nehulit a sem tam davat ve škole pozor abych ji udělal btw škola mě chvilkama začina bavit :P akorat jediny co mi tam chyby sou žensky těch je tam zatraceně mááááálo