Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
k tomuto bych také rád něco.pracuju jako mechanik jezdím na servis vysokozdvižných vozíkú jezdíme z kolegou po celé čr a sr občas rakousko a madarsko sem tam se v práci zhulíme ale to pak děláme dvakrát tolik dlouho jako hulič poznám huliče jezdíme po různých firmách a řekl bych ze sa hulí všady a to mě vždy potěší
mattes.3:to máš recht, poslední dobou mě skoro až zaráží, jak hodně se takhle v práci hulí je to i tak že ty lidi třeba nehulí, ale vědí a mají tolerantní přístup
před pár rokama sem makal u soustruhu v jedné firmě pár lidí tam pukalo a dšlal tam s nama chlápek skoro padesátiletý a nějak sa o to začal zajímat a hulit také ted je z něho dobrý zahradník a prý puká dodnes.
my sme zas jednou se známým dělali přidavače kameníkům,to byli 3 starší chlápci 40-50... asi 3.den se nás zeptali jestli nemáme ňákej ten náš "tabák" (myslel marjánu ).tak jsme ubalili poobědovýho špeka a dva z nich se zhulili,pak další den taky
Student
- při teorii nečadím skoro vůbec, ale do dílen/praxe se to dá...
Brigáda
- předminulý rok, jsem pracoval ve firmě, která se zabývala výrobou komponentů pro automobilový průmysl. Já sem zrovna chytnul místo brusiče. Řeknu vám, někdy to fakt šlo při práci čadit ale někdy jako vůbec. Někdy sem na to skoro neviděl, ale vdycky se to nějak zvládlo . Spíše sem si dával při odpoledních směnách, kde ve fabrice skoro nikdo nebyl.