Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
delaš nakou školu ?? třeba jako ja obor zahradnik sice je to 3 obor ktery delam a citim se ve tride trochu staře ale je to opravdu paradni obor a za realizace zahrad dosti slušny penize :P treba jako soukromnik s kamaradem,přitelem.
Já studuju na ekonomice podnikání
dále plánuju vysokou školu
jaký to je na té škole ? učí se tam něco smysluplnýho a zajímavího ?
co třeba máte v tom oboru zahradník
Třeba já teď byl na ústavu experimentální botaniky přírodovědecké fakulky univerzity karlovy (ÚEB PřFk UK) a klidně bych tam zůstal fakt zajímavý. Dokonce tam testovali něco s konopim. Že má schopnost vytahávat težké kovy z půdy tak zkoumali možnost použití na různý starý doly atp. Ale to všechno má k oboru zahradník asi trošku dál no.
Sám nevím kam po gymplu, uvažuju o sro(zahradnictvi/growshop) s kamosem a zaroven ekonomka - skola mi de a mam predstavu ze ekonomka bude brnkacka ale asi dostanu poradnou mezi oci od zivota
Btw jak se ma bonsai? Uvazoval jsem nad tim a zdá se mi... neni to vlastně proti principu bonsaie? Nemá ze své podstaty růst pomalu? No tesim se na report tak po mesici...
hele ten obor byl puvodne krajinařstvi ted je to zahradnik krajinař takze moje budouci prace bude "šlechteni" a hlavne pestovani okrasnych rotlin.Myslim ze je to o moc zabavnejši nez strojař kde jsou predmety jako je technologie nebo strojirenstvi kde dovas sipu jen jak ty součastky maji vypadat a jak je kreslit.
A spiš je smysluplna praxe ale i odborne predmety jako je krajinařstvi,zahradnicka vyroba,kvetinařstvi,sadařstvi a samozřejme biologie ;-)