Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím Growerstvo,
mám menší problém s lístky. Objevují se na nich bílé tečky a list postupně zežloutne a uschne. Jsem bezradný, hledal jsem všude. Rostlina je obyčejné technické konopí, ale i tak je to můj miláček. Roste za oknem a mám ho v mixu písku, obyčejné hlíny a koňského hnoje. Všechno poctivě vypečeno. Ph a EC bohužel neměřím, jsem chudý student :-) Přikládám obrázek postiženého listu z obou stran.
Děkuji za případnou pomoc. :-)
♔▣▢▣▢▣♜▣ šach mat
▣▢▣▢▣♜▣▢
„The sun gives spirit and life to plants and the earth nourishes them with moisture.“
→→→→Leonardo da Vinci
Kam čert nemůže, tam svlačec nastrčí.
Původní příspěvek od Lord A. Zdravím Growerstvo,
mám menší problém s lístky. Objevují se na nich bílé tečky a list postupně zežloutne a uschne. Jsem bezradný, hledal jsem všude. Rostlina je obyčejné technické konopí, ale i tak je to můj miláček. Roste za oknem a mám ho v mixu písku, obyčejné hlíny a koňského hnoje. Všechno poctivě vypečeno. Ph a EC bohužel neměřím, jsem chudý student :-) Přikládám obrázek postiženého listu z obou stran.
Děkuji za případnou pomoc. :-)
Zdar. No jak se tak divam v cem roste tak se neni cemu divit. Konsky a vubec veskery hnuj je prilis kysely. Pisek... ten nevim na co tam mas a obycejna hlina je dost siroky pojem. Kup si obycejnou cernou hlinu nekde v marketu a presad to. To by melo pomoct.