Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
tak teplotu jsem vyresil provizornim boxem z cca metrovych polistyrenovych ctvercu - barva je bila, takze se to myslim hodi i na odraz svetla. Mam tam okolo 25stupnu, bohuzel jsem chudej student , takze mam pouze pasivni odtah a jako pritah a zaroven ofuk vetracek z komplu ( tragedie ). Lampu mam zh ruba 50 cm nad vrskama rizku ( cca 25cm ). Duvod proc sem znovu pisi je ten, ze jsem koupil nadherne tmave zeleny rizky , ale listy co mi uz vyrostly jsou svetlejsi a mam obavu , aby dal nezloutly - zalevam zhruba kazdy druhy den - podle toho jak se mi zda vlhka puda - a to zpusobem, ze 5l kyblik proliju cca 1l vody ( 6 ph). Za napady dekuji
Ten polystyrén máš priamo v boxe? Dávaj pozor, aby sa niečo nestalo, je to dosť horľavý materiál.
Zožltnutie listov býva väčšinou z dvoch dôvodov - nedostatok dusíka, alebo prebytok vlahy. Ja používam 6,5 l kvetináče a aj keď som zalieval každý druhý deň, nikdy som nepoužil viac ako 700 ml - ale to záleží od veľmi veľa okolností.
z31n4r: pokud kolem něj necháš dostatek prostoru nemělo by být ryziko vyhoření větší než malé (asi jako u jakýhokoliv jinýho zdroje tepla). Hlavně jej nesmíš přikrýt hadrem. Zažil jsem experty, co si na elektrikých topidlech sušili bundy. Většina nových spotřebíčů tohoto typu má integrovanou tepelnou pojistku pro případ zastavení větráku. Tan však o svém odchodu dává dost dopředu vědět hlasitým rámusem.
to Ono: