Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Nazdar,
v prvom rade palec hore. Pekna robota.
Pokukujem uz dlhsie po ĹEDkach skusal som roznu techniku na salat/čili. Od nejakeho Marshydro a ine z Aliex... ale nic extra na osvetlenie napr boxu 120x120 uplne k nicomu.
Preto sa chcem opytat kde si kupoval tie quantum dosky od Samsungu a či existuje nejaka nahrada napr. *Cree*...
Plus ked to nie je tajne ako regulujes vykon na tych doskách. Pomer je 1:1 ciže ak das 6ks dosiek tak 3ks 3000k a 3ks 4000k?
Dik za info.
Ahoj dosky som bral od výrobcu z Číny. Je to mix 3 a 4K - tzn. na každej doske sú aj 3000 aj 4000k diódy. Regulujete to cez driver. Náhrad je dosť, ale tak dnes sa už za slušnú cenu dá kúpiť aj profi svetlo.
Dik za info.
Spekulujem ze by som nieco postavil cez zimu. A testoval aspon na zeleninke. Chilli idu fantasticky.
Nejaky link kde by dali najst tie dosky....
Hladal som a stale mi to hadze len vyrobcu hotoveho svetla resp. nejake DIY sety :/
Len kvoli koronke je draha posta teraz cca 10usd/kg, na 120x120 box ti treba aspon 4x QB 120w pripadne 3x BAR 200w panel
Udajne je v cine problem s dodavkou Samsung chipov , tak davaju Seoul alebo Epistar.
vyhoda tych BARov je rozmer a rozlozenie, svetlo mas rovnomernejsie roztiahnute po celom boxe ako pri QB panely, cize o nieco lepsie vysledky potom.
Robi to tak teraz viac vyrobcov, napr Lumatek Zeus Pro , vela dalsich cina vyrobcov. Ale maloktory ma zvlast ovladanie 380-400,660,730nm tym vies rozne spektra davat pre rozne fazy rastu/kvetu