Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
No našel jsem zde techniku kdy kytku položím doslova na bok a odstraním cca polovinu větví..
Květináč mě napadl také ale nevím jaký.. slyšel jsem že litr hlíny = 10cm rostliny ale nevím jestli to samé platí o out odrůdách..
aby ti to pak stihlo dokvýst já bych skusil FIM a nebo jsem v jednom časopise četl nejakou metodu že máš kolem dokola pořádně promačka vršech a ohnout ho o 90° pak se ti to bude pomalu rovnat (ale to chci letos skusit poprvý nemám odskošený).
No pozdější vysazení.. do toho se mi moc nechce.. sice vím že záleží na periodě den/noc ale stejně bych se bál že to nestihne dozrát a také nevím jak bych terefil správný okamžik..
BunyMax: díky.. pročtu..
HŘEBÍK: zajímavé.. mohl by jsi to trochu upřesnit? moc to nechápu.. jak myslíš "kolem dokola pořádně promačka vršech" a jak moc.. kdy ohnout a to mam tu kytku ohnout do prového úhlu tak že jí zlomim nebo jde jen o to aby byl vršek vodorovně?
A ještě k tomu Red Dragon.. toho bych chtěl jako jedinýho do květináče.. jaký květináč je optimální pro 80 cm? kytka by měla dorůstat prý 80 cm což je asi i maximum co by se hodilo..
Díky
tak jsem ten časopis našel a ta technika se jmenuje (Supersklizen) trochu jsem to popletl ale myslím že by se to dalo využít i v regulaci výšky ale musel by jsi to udělat asi vícekrát je to techniky používana hlavně u indik