Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Ta helikoptera určitě nepráškovala. Kdyby jo, musela by mít na sobě přidělanou nějakou konstrukci. Aspoň myslim. A nevim, o tom radaru jsem nic neslyšel. Nejsem sice technik a v podobnejch věcech se moc nevyznám, ale tuhle informaci bych bral trochu z rezervou. Kytka jako kytka. Nevim podle čeho a jak by to to naše zelí mohlo detekovat.
Jinak se mi stala další nepříjemná věc. Kopu na poli takovou menší díru o hloubce tak 25 - 30cm a délce 2m v lánu kukuřice, kam hodlám nasypat hnůj pro kytičky. Najdenou slyšim motor letadla, tak pátrám očima po obloze a nikde nic. A pak najednou se mi snese letadlo přímo nad hlavou. Ten zmetek letěl přímo proti mně, takže jsem ho neviděl. Potom to srovnal, ale to už byl moc blízko než abych se stačil schovat. Tak teď doufám, že to nebyli cajti nebo nějakej jinej provar. Na to pole jsem tedy zatim ještě nic nezasadil a docela přemejšlim, jestli mám nebo ne.
Jinak bych se chtěl zeptat. Dneska jsem poslal dalších pár holek (alespoň doufám, že to budou holky) do polí. Nebo spíš předklíčený semínka a zalil jsem je trochou vody. Jenže zejtra a v neděli tu nejsem, abych to zalil, a počasí bude zdá se dost horký (kolem 30°C). Myslíte, že to vydrží do pondělka? (ty malí klíčky) Bylo by na h***o, kdybych to tam takhle píchnul a během dvou dnu by to pochcípalo. Co myslíte, vydrží nebo ne?
-------------------------------
Kdo nehulí, ten nežije!!! (I když život není jen o hulení).
- Marihuana může ukázat jednu z mnoha pravd, ale nedokáže zachytit celou podstatu skutečnosti.
- Realita je někdy relativní!