Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Původní příspěvek od JohnyŠišák Ahoj Groweři, mám první a malinký dotázek.
Dneska ráno se mi na kytkách objevilo toto, listy jsou jakoby zarolované.
Jsem uplný amatér, mám balkonovku Northorn light Auto.
Budu rád za každou radu. J.Š.
podle bilych tecek a nasledne krouceni listu to vypada na nejakeho parazita dival ses na listy vetsinou ze spod zda li tam nemas nejake broucky? tohle presne co dela kytka a jak vypada muzou mit na svedomi svilusky tak mrkni a dej vedet
jestli to jsou takovi mali byli broucci viz foto tak jsou to urcite svilusky ale jak uz je tady v mnoha tematech napsano tak vysavaji rostlinu ktera dela bile fleky a pri vetsim zamorene pavucinky nejlepsi je to chytit za vcasu tak ze na nic necekej a hned to postrikej bioolem a treba za 3dny zase dokud nezmiznou nezapomen ale na jednu vec biool nema ochranou lhutu a a je jen kontakni tak ze je musis poradne smocit
ok neni zac ale jestli to nezmizne tak bych se nebal pouzit nejakou chemii kdyz je to na rustu ale to uz je krajni reseni jinak drzim palce a dej vedet