Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Dobry den, i kdyby bylo hnojivo spatne, urcite by se to neprojevolalo takto. Zaslani jineho A hnojiva vas problem nevyresi, problem musi byt nekde jinde. Proto maxivalne vam muzeme vratit penize, ale spis bych badal kde je realny problem.
Tohle mi odepsal grow shop...ale jde jinde by byl problém to netusim když je tam jen odstata voda pak hnojivo B a A...
Medicale, ty jsi neodbytnej 😁 třeba chce jet kokos a jen vyřešit problém. A né vše měnit 😁 děláš chytrýho a stejně víš prd. Znáš jeden postup, kterej cpeš všem kolem.
Jinak nejsem na ec odborník, ale pokud naleješ hnojky, pak kopici kyseliny, tak máš ec nejspíš hrozně vysoko a zasoluješ kokos.
Kalibroval jsi pH metr?
Původní příspěvek od Pítr90 Medicale, ty jsi neodbytnej 😁 třeba chce jet kokos a jen vyřešit problém. A né vše měnit 😁 děláš chytrýho a stejně víš prd. Znáš jeden postup, kterej cpeš všem kolem.
Jinak nejsem na ec odborník, ale pokud naleješ hnojky, pak kopici kyseliny, tak máš ec nejspíš hrozně vysoko a zasoluješ kokos.
Kalibroval jsi pH metr?
Jo , za to ty jsi expert !
Klidne muzes prevzit celou iniciativu a vyresit to s jablickarem sam , pokud to tak bude chtit , ja se urcite zlobit nebudu !!! Muze samozrejme poslechnout koho chce , ani nijak dotceny urcite nebudu.
Ale to co mu tady radis ty s presolenim a ph metrem tak jsem mu psal uz nekdy pred tydnem , mozna dokonce i jeste driv
A kdes byl ty , kdyz potreboval radu ???
Nikomu nic nevnucuju , jen doporucuju a vyjadruju svuj nazor , rozhodnout se muze svobodne kazdy jak chce.