Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
jsem úplný začátečník v pěstování, začal jsem v září se semeny z nirvana-shop a zasadil feminizovaný 4x white widow a 4x jack horror. Před 5-dny jsem přepnul na květ a až do teď se kytičkám dařilo nad očekávání nadmíru dobře. Dnes jsem ale zpozoroval na jedné z kyti (včera sem si ještě ničeho nevšiml) jakési bílé svinstvo na listech. Přemýšlím, že by to mohly být svilušky nebo třásněnky, koukal jsem i pod listy, ale žádný malý svině jsem neobjevil.
Přikládám odkazy na fotky, mohl by mi tedy prosím někdo poradit co to je? Byl bych moc vděčnej, mam docela strach, aby se moje první kytky dožili sklizně
cek.. mam tu vzorek listu.. tahle vec mi nici kyti.. podle me je to nejaka listova plisen- siri se to rychle.. do tri dnu mi uz zlikvidovala 2 sadby-kurva..! mam tucha ze to bude vysokou vlhkosti.. vse zaclo po zmene zvlhcovacky, z obycejne na tan maly menbranovy ponorny valacek.. MATE S TOUHLE SRACKOU CO MI NICI KVITI NEJAKE ZKUSENOSTI..! dik ..Placka
Soup&Bread: To iste mam aj ja... myslim si ze to je z vody lebo ked som dal vodu do mysky na vlhkost tak sa na tej vode robili take biele flaky jak od oleja...Takze pokial to rosis tak tobude zrejme z toho. Teraz som na to dal filtrovanu vodu ktora je bez tazkych kovou a vseliakych kravin tak uvidim ci to tam uz nebudem mat. Ale na tych tvojich listoch mas aj nejake male pavucinky tak si to poriadne skontroluj ci tam nemas nejaku haved..
Tak ještě jednou. Obracim se s prosbou o radu zkušenějších growerů.