Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Náklady na ROSIN-lis nevidím jako kritické. Když se sečte, co stojí odpařovací hrnec a potřebné rozpouštědlo + hodiny práce na každou várku, oproti jednorázovému pořízení lisu, vidím ten lis jako efektivnější.
+ výtěžnost
+ lepší kvalita ( bez chemie, komplexnost složení,.... )
Pro mne příští cíl.
Díky za přínosné informace na fóru.
Zdarec, chystám se zítra dělat Fenixovy slzy, je podle vás lepší sušinu jen nahrubo nadrtit, nebo rozemlít na jemný prášek? Četl jsem, že rozemletí může poškodit trichomy nežádoucím způsobem.
Tak v sobotu jsem se pokoušel o FS. Použil jsem lékařský benzin jako rozpouštědlo. Překvapilo mě, jak divoce vřel a bublal i při 80 stupních. Benzin se na vařiči velmi rychle odpařil, stačila chvilka nepozornosti a mohl jsem výtažek připálit. Byl to opravdu fofr. Finální odpařování posledních zbytků benzinu a vody za občasného víření hrncem byla také otázka pár minut. Pak tekutina přestala reagovat a na hladince se přestalo cokoli dít. Sice při zahřívání dál unikala pára, ale usoudil jsem, že je produkt hotov. Po odstavení z vařiče tekutina za pár minut tuhla. Nahřál jsem ji znovu a nasál do injekčních stříkaček. Z 1 kg sušiny jsem vyextrahoval 50 ml FS. Přemýšlím ted, jak užívat. Zda zředit nějakým konzumním alkoholem nebo propylenglykolem, aby to nebylo tak silné.
Moc hezky
Bezne pri extrakci , jakekoliv se uvadi vyteznost nimimum 10%, u FS se uvadi bezne 10 %, skoda se ti povedlo tak malo.
Zajimalo by me cim to muze byt?