Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Nemoci Rostlin a Problémy » Pomoc plíseň na kmenu
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
Hanszch
Nový Člen

Karma uživatele Hanszch - 47% Pěstitelská

Registrován: Jun 2020
Příspěvků: 18 

Pomoc plíseň na kmenu Příspěvek č. 1



Zdravím,
Na kmeni jedné femky fotopriody jsem nalezl takovou zábavu. Viz foto.
Jsem začátečník a tohle se mi ještě nestalo.
Je nějaká šance záchrany?
Napadlo mě to oskrabat a dezinfikovat, má to cenu, prosím poraďte...
Člověk se s tím sere, cpe do toho prachy a pak to hnije bo co.
Díky za reakce
Hezký den

Old Post 12-08-2020 v 05:11 AM
Hanszch je offline   Profil uživatele Hanszch   Find more posts by Hanszch   Foto galerie člena Hanszch   Click here to Send Hanszch a Private Message   Add Hanszch to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
AppleMan
Stálý Člen

Karma uživatele AppleMan - 0% Pěstitelská

Registrován: Nov 2006
Příspěvků: 57  

Příspěvek č. 2

Ahoj, rozhodne zkusit vydezinfikovat a snad zastavíš postup. Bohužel dochází k nekróze, vyrob provizorní dlahu, ať se ti to nezlomí, od spodu stonku tak 30 cm nad ránu, záleží zda budou proudit živiny, pokud ano, vzpamatuje se.
Potírej to peroxidem, stačí z lékárny, 3%.

Přeji hodně štěstí.

Old Post 12-08-2020 v 06:14 AM