Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Indoor Pěstování » Prní Indoor grow.Co do 2. kola?
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
BongSmoker420
Nový Člen

Karma uživatele BongSmoker420 - 0% Pěstitelská

Registrován: Nov 2019
Příspěvků: 19  

Nápad Prní Indoor grow.Co do 2. kola? Příspěvek č. 1

Ahoj měl bych takovou otázku..
Jsem naprostý indoor začátečník (jedu 1. kolo)
No a jelikož jsem si vzal na začátek poměrně velký sousto (100x100x200stan..7x11l pot..a 7 jiných strainů)
Otázka zní zda by mi někdo doporučil nějakou odolnou genetiku na 2.kolo ?
Příští kolo bych chtěl jet 9x11 pot v těch 100x100x200..a nejspíš max 2strainy
zatím co jsem koukal zaujala mě blimburn seeds jen teda ještě nevím do čeho bych přesně šel..Pak přemýšlím že bych zkusil něco od barneys seeds.
za každou rada a doporučení budu velice rád peace

Peace, a zdravé rostlinky )

Old Post 01-12-2019 v 05:50 AM
BongSmoker420 je offline   Profil uživatele BongSmoker420   Find more posts by BongSmoker420   Foto galerie člena BongSmoker420   Click here to Send BongSmoker420 a Private Message   Add BongSmoker420 to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Subatomic
Stálý Člen