Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Nemoci Rostlin a Problémy » Hlodavci
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
Delpiero
Nový Člen

Karma uživatele Delpiero - 64% Pěstitelská

Registrován: Nov 2017
Příspěvků: 5  

Dotaz Hlodavci Příspěvek č. 1

Zdravím

Jsem začátečník nabral jsem zde spoustu informaci jen o hlodavcích jsem tu nic moc extra nenašel.Plánuji postavit indor ve sklepě RD ale na zimu se tam čas od času natlačí myšák musím mít strach že by mi hodovali na kytkách když nic jiného nenajdou?nebo se hlodavci o konopí nezajímají... díky

Old Post 17-11-2017 v 22:25 PM
Delpiero je offline   Profil uživatele Delpiero   Find more posts by Delpiero   Foto galerie člena Delpiero   Click here to Send Delpiero a Private Message   Add Delpiero to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
zelenáč_tom
Stálý Člen

Karma uživatele zelenáč_tom - 60% Pěstitelská

Registrován: Aug 2013
Příspěvků: 2  

Příspěvek č. 2

Ahoj, já mám preventivně v místnosti dvě pastičky na myši, mám v nich suchý salám voní a dlouho vydrží, každý druhý týden jednu myšku chytnu, musím to zaklepat, ve stanu nic...

Vždy si vyslechni experty. Řeknou ti, co se nedá udělat a proč. Pak to udělej!

Old Post 18-11-2017 v 05:45 AM