Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Nemoci Rostlin a Problémy » Pravdepodobne dusík, ale...?!
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
Tom hanx
Nový Člen

Karma uživatele Tom hanx - 0% Pěstitelská

Registrován: Jun 2017
Příspěvků: 3  

Dotaz Pravdepodobne dusík, ale...?! Příspěvek č. 1


Ahoj,
som začiatočník ,ale po menšom pátraní po G som usúdil, že to bude deficit dusíka. Problém ale je že už mesiac dostáva 4ml bio growu čo je max. koncentrácia podla bio bizzu. Mám ešte zvýšiť dávku alebo je problém v niečom inom? Problémy sú cca od doby čo ukázala pohlavie, dostáva už aj bio bloom a top max po 1ml.

Genetika special queen, 25l lightmix 25l rašelina z OBI, hnojene viac krát do týždňa.

Ďakujem za rady.

Old Post 05-08-2017 v 19:32 PM
Tom hanx je offline   Profil uživatele Tom hanx   Find more posts by Tom hanx   Foto galerie člena Tom hanx   Click here to Send Tom hanx a Private Message   Add Tom hanx to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Maxeaux
armed greenfidel

Karma uživatele Maxeaux - 80% Pěstitelská

Registrován: Mar 2008
Příspěvků: 955  

Příspěvek č. 2