Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Přípravka pro nováčky » nedostatky nováčka-hnojení
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
1 2
Autor
Téma 
semtunovej
Nový Člen

Karma uživatele semtunovej - 0% Pěstitelská

Registrován: Jul 2016
Příspěvků: 15  

nedostatky nováčka-hnojení Příspěvek č. 1


Ahoj,
již podle názvu jsem nováček a potřeboval bych trochu poradit od zkušených borců, pro které to jistě nebude nic těžkého.
Trápí mě kytky outdoor -pěstuju 2 rok 5 kytek a nemám moc zkušeností.
loni jsem pěstoval v kýblích 20l. zemina ze zahrádky, hnojení pouze koňský hnuj a slepičince. - vše se zadařilo, až na 2 kytky které sežrala plíseň.

Letos je to horší, zeminu jsem taktéž míchal sám. ze začátku žádné problémy, ale pak mi začly kytky celý žloutnout- mají světle zelenou barvu místy do žluta,
hnojím ATAMI -

Atami ATA Atazyme -1x týdně
Atami B´Cuzz Terra Leaves - každý den
(dne návodu, nepřeháním)

přelévání myslím nehrozí, zalévám 1 denně.

Jde mi o to žloutnutí, pročetl jsem vsechny návodky na hnojení co sem našel, ale přijde mi, že jde o nějaké kombinace nedostatků.
Já mám ty kytky totiž skoro celé světle zelené až žluté.

Prosím o radu, snažil jsem se hledat, ale moc si nevím rady. díky

----ááá nevím ja se přidávají fotky-

Old Post 12-07-2016 v 15:41 PM