Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravím,
zřídil jsem si matkarnu 4x18 W s Coolwhite žárovkami a dvěma fluorkami, které byly sakra dráhy ( koupil jsem je podoporučení na jednom threadu) čím to je že jsou tenký jak vižle
Ok zařídím ofuk, jsem začátečník nějak jsem si říkal že není důležitý a co tu zářivky 4x18w (2x Coolwhite a 2x Fluora Osram) stačí to na matkarnu rozkovnu,... no jo ale problém je že já potřebuju zvýšenou vlhkost na klíčení jsou to přece jen rostliny které rostou ve vlhkém prostředí když tam začnu vhanet vzduch na ofuk ten je příliš suchý :-/ leda že bych na na ofuk potrubí dal zvlhcovacku nějak čerstvý vzduch + s ním i vlhkost
Ten modrej igelit pres ne mas kdyz svitis? To snad ani nemuzes myslet vazne...
Nebo muzes, ale nesmis se divit, ze jsou takovy, jaky jsou. Plus zadnej ofuk..a hle zahada anorexie flory vyresena.
Jo a jeste jsem taky velice zvedavej, jak je budes rozsazovat od sebe...
To jsem měl ten igelit kvůli vlhkosti, neměl jsem zvlhcovacku a jak to mám vyrobit ten ofuk když tam budu vhanet čerstvý vzduch ten je suchej a ten co byl v boxu zase pryč, tak zvlhcovacka se mi posere, bude mít co dělat
Jsem přesně čekal že na tomhle skončím, jak to mám řešit ofuk čerstvý vzduch + zachování vlhkosti, světlo mi to tam vysušuje jak Saharu na to co potřebuju tady fotka jak to mám řešené ultrazvukovka uprostřed nad ní malej větráček co to tam rozhraní tu vodní mlhu
Pletes si ofuk s pritahem. Ale pritah dle tvych slov taky nemas . A ty usporky mas v cooltube? A tu cooltubu takhle brutalne vysoko?. A vubec, radsi si precti faq,misto tohoto tyrani. Cau.