Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Základní Pěstitelské Informace » názory a připomínky k mému vybavení-jsem začátečník
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
vendelinprouza
Nový Člen

Karma uživatele vendelinprouza - 0% Pěstitelská

Registrován: Nov 2015
Příspěvků: 5  

Hydroponie názory a připomínky k mému vybavení-jsem začátečník Příspěvek č. 1

Zdravím pánové....
Jsem více méně začátečník ale načtené něco mám.... Byl bych rád za veškeré vaše rady, názory, připomínky.... Mé vybavení se skládá z.... 120x120x185 growboxu, cooltube 150 osazená 600w výbojkou, odtahový ventilátor TT, tlačný ventilátor 150 (který tlačí vzduch do stanu) , Hurricane klipsový ventilátor Ø 18cm , 3x truhlík s rockwool,nádoba na 20l, čerpadlo s rozvodem na 9 kapilár, akvarijní bublinkovač ,vše ovládáno časovačema... používám hnojivo ATAMI A,B a kořenový stimulátor... PH roztoku udržuji na +-5.5 . Holkám se zatím daří až na jeden problém ale k tomu až pozdeji...třeba dělám něco špatně
Popis funkce závlahy: z 20L nádoby ve které je bublinkovač je roztok nasáván čerpadlem do kapilár které ústí u rostlinek, a následně vytéká odtokovými kanálky do stejné nádoby... zálivka je dávkována automaticky 4x denně

Dotaz číslo 1: můžu roztok točit max dva dny a pak až vyměnit? s tím že hlídám PH...

Později přidám foto....
Děkuji za vaše odpovědi a názory...