Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Autoflowering Odrůdy » Hnojení a autoflower
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
1 2 3 »
Autor
Téma 
Pedroso
Nový Člen

Karma uživatele Pedroso - 0% Pěstitelská

Registrován: Mar 2012
Příspěvků: 9  

Hnojení a autoflower Příspěvek č. 1

Zdravím.Jsem nováček co se týče pěstu autoflower.Mám zasazených pár rostlinek v hlíně od Bio bizz light mix.Už je to asi 4.týden od semínka a rostliny jsou velmi malé(cca 15 cm).Některé už začli čerstvě kvést.Koupil jsem hnojiva od Bio Bizz Bloom+Grow+TopMax.Poradte jak často hnojit nebo jak mám daná hnojiva kombinovat.Nechci rostlinky hned při prvím pěstu zlikvidovat.Díky.

Old Post 16-05-2012 v 08:56 AM
Pedroso je offline   Profil uživatele Pedroso   Find more posts by Pedroso   Foto galerie člena Pedroso   Click here to Send Pedroso a Private Message   Add Pedroso to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Pongo
Stálý Člen

Karma uživatele Pongo - 23% PěstitelskáKarma uživatele Pongo - 23% PěstitelskáKarma uživatele Pongo - 23% PěstitelskáKarma uživatele Pongo - 23% PěstitelskáKarma uživatele Pongo - 23% PěstitelskáKarma uživatele Pongo - 23% Pěstitelská

Registrován: Apr 2011
Příspěvků: 217  

Příspěvek č. 2

BioBizz Bloom - 2 - 5ml na 1l vody (do každé zálivky)
BioBizz BioGrow - dávkování: 2 - 4 ml do 1 l vody ( stačí jednou za 4 - 5 dní ) podle potřeby