Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Galerie Mikropěstování » LED 50W - můj první indoor
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
cipector
Nový Člen

Karma uživatele cipector - 28% Pěstitelská

Registrován: Apr 2012
Příspěvků: 7  

LED 50W - můj první indoor Příspěvek č. 1



Ahoj, všem growerům.

Jsem začátečník, a mám velice v oblibě LED diody
na obrázku je panel který jsem si na to pořídil.

panel : 50W(42xRED/8xBLUE)
větrání : 2 x 12VDC/0,9W, 1700ot, 47,7m3/h, 17,7dB, 92x92x25mm
skřín : 56x41x140 (délka/šířka/výška)cm

Osazení : Sweet skunk x 3 (Auto)

Zvolil jsem automatiku, jelikož začínám a doufám že to bude pro mě jednodušší.

Teplota : 27°C
Vlhkost : 50 - 60%

Budu rád za každou užitečnou radu protože zkušeností moc nemám.

! Nechci se v tomto tématu zabývat srovnávání HPS a LED !

žij a nech žít

Old Post 24-04-2012 v 23:13 PM
cipector je offline   Profil uživatele cipector   Find more posts by cipector   Foto galerie člena cipector   Click here to Send cipector a Private Message   Add cipector to your buddy list     Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
cipector
Nový Člen

Karma uživatele cipector - 28% Pěstitelská

Registrován: Apr 2012
Příspěvků: 7  

Příspěvek č. 2

Fotky jsou nekvalitní za to se omlouvám ale lepší foťák bohužel po ruce nemám:-(

žij a nech žít

Naposledy upravil cipector 24-04-2012 v 23:36 PM