Grower Fórum: Homepage Grower Fórum: Homepage Diskuzní fóra Grower.cz

Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!

Při problémech s registrací nás prosím kontaktujte.
Uživatel  
Heslo
Založit Nové Téma  Odpovědět k Tématu 
Grower.cz Grower.cz » Fórum » Úvod do Groweru » Zdravím všechny
Slovník | F.A.Q. | Dnešní příspěvky | Fotografie z týdenního hlasování
Autor
Téma 
olle3
Stálý Člen

Karma uživatele olle3 - 0% Pěstitelská

Dotaz Zdravím všechny Příspěvek č. 1

Zdravím všechny pěstitele. Jsem začátečník a měl bych pár dotazů, na které jsem zde nenašel odpovědi. Děkuji za všechny rady.

--- Lampa sodíková 400w, box darkroom 100x100x200, 2 ventilátory, menší fouká dovnitř, větší přes filtr ven---

Přikládám i fotografii, budu rád za všechny připomínky.

1. Vlhkost.
Mám problém s vlhkostí. Dočetl jsem se, že vlhkost vzduchu má být 80 - 90 %, já se však nemůžu dostat přes 50%. Vlhčím, jak často můžu, ale je to skoro k ničemu. Peníze na zvlhčovač zatím nemám a tak mě napadlo něco jiného. Větráky mi jedou nonstop při svícení, při tmě jsou vyplý. Myslím, že právě ty mi vždycky vlhkost vyfoukají. Napadlo mě, že bych je zapínal jen občas, ale to pak bude zase problém s teplotou, díky tomu že lampa dost hřeje a větráky foukají tam mám teplotu akorád... nevím.. jak řešíte teplotu vy, pokud teda nemáte ten přístroj, který hlídá teplotu automaticky...

2. Rozmístění
Jedna kytička mi bůhví proč začala růst na kraji květináče. Četl jsem, že kořeny mají mít co největší volnost, a tak se chci zeptat, jestli jí mám přesadit doprostřed, nebo to nechat být. Nebo spíš, co byste udělali vy..

obrázek: