Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Ahoj zdravin všechny zahradníky.Začínám svúj druhý indor a taky bych rád slyšel nečí názor.Nejsem žádný odborník takže každý názor je vítán.
1.objednal jsem si semena White widow feminished
2.dal nakličit a už rostou
jsem tu zas napíšu víc info.
substrát jsem použil Plagron Royalty Mix jen na poslední dva květníky jsem použil substrát pro pokojové rostliny.7 kytek jsem dal do 4 L a 3 do 5 L květináču.Prvni zálivce jsem přidal plagron roots a dnes po 19 dnech jsem použil Plagron Terra Grow.Plagron jsem používal v prvním indoru a bylo to OK.Lampu mám ted asi 70 cm nad vrcholkama.
Tak dnes neco o skříni
Rozměry d/š/v 120/120/170 cm
uvnitř potažena diamant folii
mam tam 2x odtah jeden od stínitka a jeden nahoře
jeden ventilator mi vhání vzduch dovnitř a ještě mám dole jedu díru kde se nasává vzduch
lampu mám 400w sodík na rust a květ
svítím kytkám 18 h světlo a 6 h tma
teplotu mam trochu vyšší něco kolem 28 a v noci kolem 18 ale v prvním indoru to slo tak uvidíme
PH ve vodě neměřím zalívám deštovou vodou a roste to jak blbé
a vlhkost taky nevím možná trochu nižší ale první týden jsem měl uřezanou pet lahev přes kytky a dost to kropím
ještě k prvnímu indoru měl jem řezy Budhy 7 kytek a finalu usušených palic bylo něco kolem 320 g
Zdar dnes jsem udělal foto je to pravě 21 dni co jsem dal semena nakličit a dnes jsou kytičky OK kromě jedne je to takový zakrslík.
Kytky se mi zdají nízké ale zato rostou dost velké listy.