Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdravim,
Po par marnych pokusek o vypestovani no name seminka pod stolni lampickou sme se s kamosem rozhodli ze zkusime spolecnyma silama postavit nejakej boxik a pokusit se posunout o krok dal. Pred zacatkem nasi cesty sme o pestovani vlastne prakticky nic nevedeli. Vsechny informace sme si hledali zde na foru nebo u celna ''Mojemalickost'' ktery se nas ujal a na dalku nam pomohl s nasim prvnim projektem.
Presto ze jsem student a bydlim s rodici snazil sem se na to nehledet a bednu sme postavili takto: 120x50x40, 125w plug and grow cervenou s tim ze ji budem mit po celou dobu rustu i kveteni (financni prostredky)
Pritah i odtah je klasickej PC vetracek. Za nejakou dobu poridime silnejsi a udelame madehome filtr.
Zasadili sme do kokosu a jako hnojiva budem pouzivat Plagron cocos A+B.
Doufam ze sem aspon zakladni info zdelil, pokud ne urcite se ptejte rad vam na vase otazky odpovim. Budu se tesit i za meho partaka.
Pred slozenim boxu jsem si rozmyslel jak budu uchycovat folii a rozhodl jsem se ji jeste pred slozenim pridelat na jiz narezane kusy drevotrisky a az pote zbouchat. Tohle vsechno sem delal se snahou folii maximalne vypnout aby nevznikali ani minimalni zakruty, ohyby a jine chyby.
Po par dnech prace jsem se tedy dostal k sestaveni samotneho boxu vcetne kvetinacu, osvetleni, ventilace. Uz v tuto dobu se mi zacli u borca jmenem '' Ozárek '' delat rizky chronica a rozhodl sem se je zasadit do kokosu. Hnojivo mam zakoupene od Plagronu A+B do kokosu.