Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdarec, dneska jsem byl vyhlídnout místečko pro kitičky. Našel jsem v lese lesík malích stromků 2-3metry a zhruba uprostřed trochu placu, proti čorkám ideální místo, jenže se bojim zvěře, co bych měl proti ní použít ? A ještě (jsem začátečník) jsem něco čet, že v lese občas bývá kyselá půda, mám tu na to vápno na zahradu, jestli bych to neměl trochu prosypat, jinak půda tam je celkem vynikající, taková rašelinová měkká. (jo a je všude prohnojená zajičíma bobkama )
cau, dobry jsou treba vlasy,upocenene tricko nebo i to o kolo prej pokropit,ale hadry a vlasy jsou asi nejlepsi z vlastni zkusenosti doporucuju, ale tady o tom je fura veci, staci hledaaaat!
jj sry, ale já už to pročítám 2h a dozvěděl jsem se, zatim jen, že na zvěř jsou účinné vlasy, kterých mám sám málo... a co dělat s kyselou lesní půdou, taky jsem se moc nedohledal, hlavně se jedná o stráň, takže i když do půdy přidám vápno, který stejnak působí spíše dlouhodobějc a kyselá voda bude stejkat, tak to vyjde skoro nastejno, minulej rok kytky přežili kyselou vodu, málo vápníku, troje škůdce, který jsem postupnym hledánim a radamy hubil a nakonec čorky ... tak snad tenhle rok to bude aspoň o trochu lepší
no jo vajicka smrdej tobe, ale buch vi jestly budou srnkam.
muj postrech z jinou hlinou je takovej ze mi ji pokazdy nejaka mala svinka rozryla, a ono kdyz uz tam mas seminka nebo rostlynky tak je to o nervi!! jinak mam dobry skusenosti z oplocovanim. plutek s malima okama, prodavaj to treba v OBI
pestoval sem venku "uspesne" ale prace mi krati cas a venku uz nejak nestiham. Tak sem se prestehoval domu