Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Nenašiel som nič ohladne pestovania mařeny pod
týmito lampamy,teda aspoň nie na growery.Tak som zhdontil situáciu a rozhodol sa skonzultovať svoj prvý pokus so skúsenými ĺudmi,ktorí navštevujú tento web.Uvítam každú kritiku z Vašej strany,bo som fakt nováčik.
Takto sa to odvíjalo ďalej.
Dal som predklíčiť 3 x ww a 3 x Shiva Shanti II /REGULAR SEEDS/.
Na každý pád wdowy vyrašily všetky , SSII len dva kusy.
A takto prebiehal rast prvých 36 dní.
Nie som dobrý fotograf tak až môžete ospravedlniť
kvalitu fotiek...
Cau kamo, ked ti mozem poradit, tak vymen alobal za cerno-bielu foliu z growshopu. Odraza 98% svetla.
Co sa tyka hnojiv, mne sa osvedcil -
Plagron:
- Alga Blute
- Alga Wuchs
- Phytamin
+
Velmi dobry je aj Vermesfluid - Univerzal, myslim ze s takouto kombinaciou budes mat velmi kvalitnu travu, ako som vzdy mal ja
no tak s tema hnojkama:
podle me nej..
-Ah ducht formule(grov-bloom-micro)/0.5 l 600kc vydrzi tak na 5 sklizni a mozna ETE VIC!
-enzo forte(nebo jinej kwetovej stimulator)0.25l
-phyt-amin
- kyseliny fosforova a dusicna (ph+-)0.25l
melo by te to vyjit do 1100kc a budes mit super hnojky a na dloho...jam mam litrovy a nic me tam neubyva a uz jedu 2(sou furt plny)
no a jeste tu lampu tam mas na pevno prisroubovanou?
zda se mi ze ji mas zbytecne vysoko(ted) kolik mas teplotu v tom boxu? nurt. by moc topit nemeli ne? ofukujes to necim?(ty kvitka?)a taky bys mel koupit naky enzymi pokud tam zacnes cpat hnojky..