Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Takže tu bude stavba MINI skrine so 70W sodíkom plus jednej žiarivky 15W REPTI GLO 2.0 s obsahom 2% UV žiarenia. Rastlinky budú v hline, ale neskôr prejdem na bubler.
Kedže som začiatočník dúfam že mi to pôjde, pretože som sa do rastliniek zaľubil a starám sa o ne ako o malé deti.
TERAZ TECHNICKÉ INFO:
Skriňa ROZMERY: 65*50*50 (V*S*H)
Material drevotrieska, vnútro vymalované a striekané matnou bielou čo som mal doma. ( chyba bola že bola syntetická a doma to dosť dlho smrdelo, ale už je to v poho. Celé je to pod zámkom. (istota pred mamou a segrou ) Super je že nad skriňou je akvárko a to hučí takže s hlukom nemém problém.
VENTILÁCIA:
JEDEN VENTILÁTOR S pc 8*8 CM A JEDEN KÚPENY 10*10 CM S PRECHODOM VZDUCHU 70 m3/h + dva malé 4*4 na ofukavanie krásavíc. Fičia na 9V napájane s regulovatelného trafa do 12V.
OSVETLENIE:
"Požičaná" pouličná lampa SODíK 70W komplet (štartér, tlmivka, kondík a celé na kovovej platni) + doplnené o tepelné poistky na obímke a tlmivke 77C nevrátne.
TIENIDLO:
odrazový plech z lampy a zvýšok vyrezaný a vytvarovaný pre skrinku na tom pripevnená keramická obimka so spomínanou tep. poistkoua celé vystriekané bielou matnou farbou. (vid. FOTO)
ZVLHčOVANIE:
Zatial s perlitom v miskách a čerpadlom, ale vlhkosť sa pri zapnutom svetle drží len na 50-60%. neskôr chcem ultrzvukový zvlhčovač, ktorý majú teraz v akcii za 1500sk.
RASTLINKY:
truhlík kde sú 4 krásky dve už dva týždne v zemi (jeden skank a noname) a zvyšné dve tiež nejaky skunk a sú asi tri dni v zemi.