Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Koukám na vše okolo sebe a nestačím se nekdy divit a že se tak někdy divim dost a často a dlouho a tak jen koukam a divím se.
Peklo je to při práci která chce koncentraci a ne zásek:-))
Posledni dobou hodne studuju grower a premejslim (dik vsem za super namety),cim vic a vic vychytat svou novou skrinku,vsechno do detajlu poresim a pak jen cekam az na to budu mit:-)
Ale priroda uz zacina vic a vic lakat,jen jeste par stupinku navic a de se ven:-)
Keď sa vypuším ja, tak určite aj moja frajerka a potom už len hupsneme do postele a vyvádzame tam tie rôzne oplzlosti a tak podobne, ale ak sme v spoločnosti, dobre na to padne aj také pivo.
nejlepsi je neco vyrabet nebo vymejslet, treba recyklace vajglu - vyroba stavebni izolace nebo taky uklizeni, to sem jednou uklizel hajzl s koupelnou, uklizim uklizim a najednou ze je vecer, ze si du cistit zuby a musim se vysrat, taxem to pak myl znova, ale velmi zabavny a rikam si u toho co prave delam, proste ulet. ale ted jedu vetsinou faju, tak to ji cistim pokazdy nalozi, to je taky moje hoby.
Zdravim lidi...
Rozhodně to chce pohodovy lidi kolem sebe bez toho to nejni vono...
Rozhodně nejsem proti fotbalku, filmum, hudbě, ale taky zbožňuju pohled na svoje kytičky...
To ja jsem minuly tyden vylezla s kamosem do posledniho patra takovych tech parkovacich domu, a uplne nahore, s krasnym vyhledem na mesto, jsme dali brcko, sedeli jsme...a uzivali si tu atmosferu, ze jsme tak vysoko a vsichni ostatni zustali dole
jak tady psal nekdo o sexu... ja si to ani nedokazu predstavit, kdyz si zakourim, prepada me lenost )