Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Po brku de většinou cígo, pokec, relax, další brko a cígo a furt dokola. Dokavaď mi nenapíše stará, že se nudí. Pak následuje brko, cígo a sex. Pokud mám ještě nějakou energii a stará po tom brku neusne. To nesnášim úplně nejvíc.
to se tady nigdo zcazenej neuci ??? mozna je to trochu uchylny ale me to bavi... studuju ekonomii a kdyz sem stoned tak vnimam neuveritelne souvislosti a sem tam me napadnou napady snad i na nobelovku... ale jakmile to zacnu rozebirat podrobneji zjistim ze uz sem zapomel co za ten napad vubec bylo :-Q
Dost dobrý je, pokud si po brčku sednu do křesla před počítač, pustim Winamp a pak ten Equalizer (nebo jak se to jmenuje) běhají tam ty různý čáry... je jich tam dost na výběr...dokaže to spustit dobrej zásek jinak s procházkama naprosto souhlasim...
... to já po jointíku nejradši nedělám vůbec nic - a nechávám na sebe působit všecho kolem.
Teď nedávno jsem se byl ale koupat v takovim rybníčku ...
Špík a šup do vody ( byla dost studená a kdyby tam se mnou nebyla přítelkyně tak sem tam snad ani nevlez) - nejdřív to studilo a le pak?: "svěží pohoda" !!!
Někdy dostanu náladu a jdu zhulenej vařit ... je to fér a pak se dobře najim (a i oblíbený jídlo nechutná dvakrát úplně stejně)
A ty mnohokrát tu zmiňovaný procházky prírodou jsou bezdebaty - miluju je !!!
Já sem nejradši s kamarádama ale taky ráda furt něco dělám třeba píšu úkol do školy vlastně ne to nedělám ráda ale ráno až si úkol prohlídnu pokaždé se hodně nasměju....