Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
pozorně jsem si proštudoval zajmavé techniky které použivají groweři /-rky ! co přispeli / -y do tohoto tematu a mnoho se přiucil (něgdy i pobavil viz. probíhaní polem s koženym sáčkem - to rownou pole proběhnu třeba na adama a mam hašiš až v pr***i ... LOL)
nicméně to neubírá pozornost od toho proč se vlasně hašiš vyrábí ? .... protože víc zhuluje .... (nebo jinak?)
Rád bych se zde podělil o svou zkušenost... jádrem věci tedy není přímo vyrobit hašiš ale něco tak extrémě silného že se ani napokoušejte o větší množství (nechci mít na svědomí lidské životy) ....
krok 1) Základem je indoor model (outdoory sou dobrý možná okolo rowníku !)
Krok 2) Nadrtíme tak 10 gramů +- podle vašich možností ... já preferuju elekrtickou drtičku gde se usazuje ten nejlepší skuff na okraji zásobníku, takže funguje zároveň jako jakási primitivní centrifuga. Můžete ale použít i normální mechanickou drtičku se zásobníkem na skuff. této cenné surivin potřebujete cca alespoň gram (ale pozor lépe méně skuffu než zbytečně moc směsi)
Krok 3) Skuff přesypeme do normálního gramáče (pytlíku). Ohřejeme si vodu v hrnci tak na 80 °C