Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
alesh: Díky za odpověď. Ještě,pokud mohu...Jak by jsi ty čtyři cree rozmístil na takový prostor a na každý dvě jeden driver? Nebo všechny čtyři na jeden? M
alesh : Kdybych chtěl využít 50% výkonu CXB 3590 a měl všechny čtyři zapojený na jeden driver, tak tyto ELG-150-C1050 nebo HLG-120H-C1050 jsou nedostačující? Pokud to dobře chápu. Co se týče elektroniky jsem totální laik. Jaký regulovatelný driver,by přicházel v úvahu,kdybych chtěl 50w na jednu CXB. Regulování není podmínkou,ale pokud je možnost,proč ne..:-). Díky M
Pokud bys chtěl 4ks při 50W na jedno, HLG-185H-C1400 je ideální volba. Výborný zdroj, s dobrým poměrem cena/výkon, vysoká účinnost a má všechny funkce a ochrany včetně stmívání.
Původní příspěvek od kubok http://youtu.be/Wabkwv7HzuM zaujímavý grow pod ledkami (všimnete si ako ich držia vysoko) 😎
No na takový křoviska bych si teda netroufl. A já také mám LED lampy vysoko, jinak se mi kytky moc nevytáhnou a mám takový placatý trpaslíky s hustým olistěním. Mám rád, když konopí vypadá jako stromek než jako kleč.
Rad bych vas poprosil o par informaci :-) jakym zpusobem funguje stmivani? Je to regaluci vystupniho proudu? Treba u 185H-C1400. Premyslim o prostoru 100x50 a 4xCXB 3590 pro tento prostor co jsem vycetl je optimalni 150w takze kdyz bych poridil zminovany zdrou a stuhl o 25% dolu zvisi se tim ucinost tech diod? (1050mA) Diky za odpovedi jde mi o moznost pripadne rozsirit trochu prostor a ty 150w drivery nemaji skladem. A Vero29 teda dneska uz nema vyznam?
Původní příspěvek od Demas Zdravim LED priznivce. :-)