Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Zdarec, jsem tu nováček a v grow Ing taky nováček. Koukám že jedu podobný způsob jako kolega co založil toto vlákno. Box mám přímo postaven jako místnost z itongu 100x100x220. Světlo nějaký fullspectrum LED dle výrobce 1000W ve skutečnosti stěží 300W. Jsem zvědavý na výsledky. Pokud bude čas založím vlákno o mých neúspěšných pokusech. Květů zdar.
Omlouvam se, vzdy to tu jen rychle prohlidnu ale na nejaky report casu moc neni..
Holkam se myslim dari, jen mi zacalo usychat par spodnich listu a neprisel jsem na to, proc..
Jinak uz se delaj palicky, bohuzel nemam foto, zkusim zitra nafotit a pridat..
Tak dnes jsem to trosku podelal.. Pri prohlizeni holek a manipulaci veci v boxu jsem znicil jeden panel.. Objednal jsem hned jiny a zatim jsem misto nej dal od bratra pujcenou 125w klasiku. Nebude to mit nejaky negativni vliv na holky, ten jiny druh svetla? Jinak listy od spoda zloutnou a usychaji vic a vic, cim to muze byt? Ec mam kolem 2 - 2,1
Ty jsi objednal další mars hydro? Tak ty jsi dobrý zabiják. Palice malé, řídké a jdeš do toho znovu? Za ty panely Made in china si mohl mít jeden pořádný,nebo 3x250 watt hps.
Na druhou stránku - peníze nejsou všechno. Budeš mít zkušenosti a ty jsou k nezaplacení.
Jj objednal ale jety za 8kil, jen abych dojel tohle kolo.. Chci videt, jaky bude rozdil az tam dam Vero 29.. To uz mam doma ale jak rikam, kdyz uz jsem to rozjel na zkousku pod Mars, tak,to pod nim dojedu, jen tam bude ted 2-3 dny ta 125w klasika..
Alarmujici, vazne prosim o radu.