Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
Asi takhle vypadá jedna průměrná samica...Na muj vkus dost vysoká tráva, ale co, jsem začátečník. Doufám, že už to dál neporoste, chce to ze skříně ven...
No jinak to hnojim těma Hesíkama když se k tomu dostanu. Teď už víceméně jedu podle toho plánku, možná to časem ještě trochu vokouřim. Když sem pryč, zalévá se to samo těma Blumatama a během týdne vysajou asi 8-10 l vody...
Problém listy jsou špatný. Co myslíte, že to je? Ph mam nižší, hnojim 1x týdně 4ml/l Bloom complex a 2ml/l fosfor plus od hesi. Je tam taky pár takových mailnkých mušek.
a čemu má ten peroxid pomoct ? co ja vim tak se přidava do zalivky kvuli většímu okysličení a v hydru pro sterilizaci sistemu , ale jak yb vyřešil tento problem když se ani neví co je jeho příčina?
Jinak pokud tam těch mušek neni moc tak se to da ukočirovat žlutejma lepovejma deskama....
koukni se na spod listu jestli tam neni nějaka havěť
Re: Coupac musím nesouhlasit v rustu se da použit chemka a v květu např. parasiticke hlistice
Díky klucí! v greenu mi doporučili Cana cure, jakýsi postřik, který není toxický jako např. Vertimec a tudíž se dá použít v květu a nějakým způsobem by prý mohl prostor zbavit těchto škůdců. A když už ne, tak je to alespoň nějak vyživujíci pro kytky. Nastříkal jsem a jel pryč...uvidíme, uvidíme
32. den květu
-je to v kopru-většina listů napadena mikrohousenkama (asi třásněnkama nebo sviluškama) lezou nejvíc na listech zespoda a nahoře nechávají mikrotečky...