Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
ja chytam celkem schyzy, kdyz jedu v noci po neosvetlene silnici, fakt vidim velkou picu drzim se jen te bile cary a jinak kdyz jedu nekam zhuleny, kde to neznam, tak skoro vzdycky zabloudim uplne nejhorsi to bylo kdyz sem zapomnel sjet (vnoci)z dalnice a uz sem jel na rezervu.... ale nakonec to zastava dojela
Původní příspěvek od Mad Lion diky, jen me to zajimalo. kourim travu 11 let a z toho tak 7 let dene. vetsinou hned vod rana. sem skourenej celej den, pracuju skourenej, nevidim jedinej duvod proc bych nemel jezdit i autem skourenej. beru travu jako cigara.vzadnym pripade se mi nestava ze bych nekontrolovatelne projizdel krizovatky. muzu bejt zmastenej jak prase a stejne nebudu mit veci problemy za volantem nez strizlivej. (vlastne kdyz nehodou jedu strizlivej akorat se desne rozciluju a mam tendenci vybihat na okolni ridice. na kazdyho to pusobi jinak a nekdo kdo je zvyklej kourit celej den obvykle nezmatkuje za volantem.
moje slova,az na to ze cigara nemusim, len tu travu....fungovanie v akychkolvek beznych dennych aktivitach pod vplyvom THC je zasadne otazkou cviku a zvyku...velmi dobre si pamatam na casy ked som si nedokazal ani predstavit dat si rano pred odchodom do prace vysokokvalitny indoor. Ale dnes sa na to vyslovene tesim a o soferovani to plati dvojnasobne. Rad soferujem, rad hulim, tak preco nie dohromady?
tak tak, clovek to musi mit zazite. Uz ste nekde slyseli ze ridic za volantem pod vlivem thc zpusobil nehodu nebo ze ho jen zabasli?? ja teda ne, tak bych rekl ze se to ani nedeje...
za volantom urcite ne. Raz som bol nakureny na autoskole ked som mal jazdu a nic moc. AK povazujete za normalne, ked clovek zastavy na krizovatke a zacne sa smiat na instruktora, tak potom ok.
Kamos delal nedavno papiry na auto, rikal, ze mel jeste dost casu, tak si dal speka, pak to pry nejak rychle uteklo a on byl porad zhulenej, a udelal, pry v klidu, ja udelel papiry na po 4, tak bych se asi nenahuloval
je videt ze vetsina lid ridi uplne v klidu kdyz jsou zkoureny..
hlavne kazdej vi kolik vydrzi... ja jezdim zkourenej docela casto a nepocituju ze by mi to dalo problemy, snad akorat kdyz mam nak manevrovat s autem... parkovat a tak, ale to je stejne skoro za nulovy rychlosti takze se nemuze nic stat.. treba kdyz v noci prijedu z jednoho mistniho podniku.. kde vetsinou to dopadne mezi 5 - 10spekem tak sem rad ze se trefim.. ale co je velky plus .. rozhodne pri zhulenosti dokazu mnohem vic jizdu procitit a obcas mam az takovy haluze ze se uplne vcejtim do toho auta ze pocizuju kazdej kaminek na silnici
Když jsem jel s kámošema a zacouval pak doma úplně geometricky přesně do garáže (hnusnej esíčkovitej vjezd z kopce a úzký vrata), bylo jim jasný, že jsem úplně Zhulenej jsem se něco najezdil a musim říct, že člověk se víc soustředí, vědom si svého stavu... Taky jsem jel párkrát pod vlivem , naštěstí ne moc a když porovnám ty 3 stavy (zkouřenost, střízlivost, opilost), tak bych povinně zavedl zhulení se před každým vyjetím!
Bouračku jsem měl 1x, za to dobu, co už víc jak 10 let jezdim, a to jsem byl nezkouřen. Naštěstí nic vážnýho, dal jsem babu pickupu přede mnou...
Ano za volantem kouřit ale nepřehánět, a hlavně jezdit opatrně. Má zkušenost že zhulenej jezdí opatrněji než nezhulenej, a hlavně nespěchat vychutnávat krajinku jak Doktor z Vesničková středisková Hrušínský, a taky nefrajeřit to je úplná magořina how