Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
prosím o shovívavost a radu, jsem tu nováček, mám jen jedno kvítí, které nutně potřebuji JEN na mast, podle příspěvků tady co jsem prohlížela si myslím, že tato moje kytička je samec nebo hermac, zkusím připojit foto, vzhledem k věku si moc nerozumím s PC.
prosím o určení pohlaví, jsem tu nováček a vzhledem k věku si moc nerozumím s počítačem, mám jen jednu rostlinku-fotky v galerii. Kvítí potřebuji pouze na mast, po pročtení příspěvků tady si myslím, že na fotce je samec nebo hermac, jsem z toho smutná, pěstuji poprvé, fakt jsem potřebovala materiál na mast. Je to samec? Nebo hermac? Děkuji.
Původní příspěvek od aja50 prosím o určení pohlaví, jsem tu nováček a vzhledem k věku si moc nerozumím s počítačem, mám jen jednu rostlinku-fotky v galerii. Kvítí potřebuji pouze na mast, po pročtení příspěvků tady si myslím, že na fotce je samec nebo hermac, jsem z toho smutná, pěstuji poprvé, fakt jsem potřebovala materiál na mast. Je to samec? Nebo hermac? Děkuji.
Je to samec. A jestli je na ní něco samičího, tak to přes samčí květ není vidět.
ahoj vsem, prosim o radu....samec ci samice....uz jsem to resila s kamosem, ale nebyl zrovna ok, verila jsem, ze je zkusenny a pozna samce, tvrdil, ze je to samice. Vedle mam 2 krasne holky, ktere zacinaji kvest.....hilfeeeee, je mi z toho blbe predem!!! Soudim podle fotek tady, ale jista si nejsem. Poradite??