Grower.cz je největší autorita v oblasti pěstování konopí na českém i slovenském internetu. Veškeré sekce jsou přístupné pro anonymní čtení. Pokud se nespokojíš s pouhou návštěvou a chceš se aktivně zapojit do diskusí ve fóru a na chatu, odpovídat na inzeráty a šifrovaně komunikovat s tisíci dalších pěstitelů soukromými vzkazy anebo se pochlubit svou fotogalerií - Registruj se! - Získáš inspiraci i cenné rady!
outdoor pestujem uz tri roky ale xcem skusit indoor len newjem ako na to co vsetko mi k tomu treba okrem skrine kolko wat ziarovku, ci je lepsia usporka alebo sodikovka kolko tam ma byt stupnow a tak, v pestovani indoor som laik, ak by niekto mal navod na kopletnu skrinu tak mi pls poslite mail na pethooo@orangemail.sk ako sa u nas vravi thc 4 u )---~
Původní příspěvek od Crat 2 kolo loko: Jo, a pořád se tady mluví vo tom alobalu. A koukám, že ho tam máš taky.
Mrkni se sem:http://grower.cz/forum/showthread.p...7166#post197166
Taky jeden thread, kde se diskutovalo vo tom, jestli je lepší alobal nebo bílá barva.
Můj názor je, že natřít vnitřek pěstírny bílou barvou je mnohem jednodušší a taky lepší, než to vylepit alobalem.
Crat: si ale myslim, že s tím alobalem to není zase tak jednoznačný (vlastně nic není není jednoznačný )... http://grower.cz/forum/showthre...5204#post185204
a úsporky sou dobrý maximálně do matkárny
Piju pivo, pro jeho nazaměnitelnou chuť a taky proto, že je vždycky levnější než džus.
Nemám rád ženy, protože nevědí, co chtějí. A nemám rád politiky, protože velmi dobře vědí, co chtějí.
rozmačkání alobalu do matkárny mě stálo daleko víc nervů a času než práce
Piju pivo, pro jeho nazaměnitelnou chuť a taky proto, že je vždycky levnější než džus.
Nemám rád ženy, protože nevědí, co chtějí. A nemám rád politiky, protože velmi dobře vědí, co chtějí.
Původní příspěvek od kolo loko Mozna je ta barva lepsi ale ja jsem zatim spokojeny z alobalem nemuzu si zatim stezovat roste pekne a rek bych ze i rychle podle me